Forum FORUM o moto YAMAHA DT 80 LC2 Strona Główna FORUM o moto YAMAHA DT 80 LC2
Created by Ptasiorr
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tuning
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM o moto YAMAHA DT 80 LC2 Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 14:39, 20 Mar 2007    Temat postu: tuning

co jeszcze mozna zrobić zeby dt lepiej szla i miala wiekszego kopa juz po odblokowaniu??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciejos




Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:51, 22 Mar 2007    Temat postu:

Nie wiem za bardzo co tam jeszcze oprócz cylka 110 można zarobic ale dam ci dobrą rade jeśli masz cylinder 80 to nie zmnieniaj na zbyt duży gaznik bo niekturzy muwią ze więcej mocy przybędzie i wogule ja zmieniłem na Dellorto phbh26 i zaczeło mi go zalewac przy 7tyś obrotów poprostu gaznik zadużo dawał bęnzyny i mały cylinderek nie mógł pomieścic i efektywnie spalic takiej ilosci paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racer
Gość






PostWysłany: Śro 19:06, 02 Maj 2007    Temat postu:

rozkalibruj cienką igłą główną dysze w gaźniku
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarek
Gość






PostWysłany: Czw 22:22, 07 Cze 2007    Temat postu:

Witam posiadam Dt80 lc2 i posiadam do niej cylinder od 125, te same mocowania itp czy założenie cylindra o większej pojemności bardzo skróci żywotność silnika?? może ktoś z was już to robił??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oskar
Gość






PostWysłany: Pon 10:56, 16 Lip 2007    Temat postu:

a z czego mozna zrobic sportowy tlumik do dt
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MikiDt80




Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:50, 31 Lip 2007    Temat postu:

Nic sie nie powinno stac ale ja mialem tez yamahe dt 80 ale cylinder malossi i wilekosc tloku 57,25 i wokoncu mi sie obrcil na zamku i tlok pekl naszczescie nie porysowal cylidra ale co z tego jak nigdzie nie mozna dostac tloku do tego rodzaju bo wysztkie tloki o tym rozmiaze mialy swozen 16 a kazda 80 ma swozen 12 teraz kupilem nowy cylinder 80ccm i tlok o rozmiaze 51 i jest to niestety ostatni szlif ale chodzi bez zazutu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MikiDt80




Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:57, 31 Lip 2007    Temat postu:

slyszalem ze mozna jeszcze zalozyc stozkoy filtr powietrza ale w niektorych moto naprzyklad moim daje to CHBA mniejsza moc ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matred
Administrator



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niziny

PostWysłany: Nie 19:41, 19 Sie 2007    Temat postu:

Ja mam stożkowy filtr powietrza. Powiem krótko, jest z nim dużo problemów
np. nie ma go gdzie zmieścić i zamocować. Ja go jakoś wpakowałem, ale mam problemy. Gdy go wyjmuje jak chce przeczyścić to później muszę sie mordować żeby go spowrotem włożyć. Laughing A tak ogólnie jeśli chodzi o prace silnika to daje tylko że się szybciej wkręca na obroty i inaczej silnik chodzi, tzn. fajnie "mruczy" Very Happy Czasami mam problemy z odpaleniem silnika, nie wiem czy to wina filtra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matred
Administrator



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niziny

PostWysłany: Pon 13:47, 20 Sie 2007    Temat postu:

racer napisał:
rozkalibruj cienką igłą główną dysze w gaźniku

mózg sobie rozkalibruj... kto to widział żeby dyszę igłą powiększać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaprof




Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:13, 26 Sie 2007    Temat postu:

A gdyby tak wstawić do Yamahy silnik od czegoś mocniejszego na przykład od Yamahy YZ. LC2 jest dobrym motocyklem pod względem własności jezdnych ale mogła by mieć większą moc, a crosy to już nie to samo. Co o tym sądzicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matred
Administrator



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niziny

PostWysłany: Nie 20:35, 26 Sie 2007    Temat postu:

Można by pokombinować... Very Happy moja dt mocy ma, po remoncie jest przejechane 3,5tys km. Ale ja mam straszne problemy z gaznikiem, tzn. np. nie chodzi na wolnych obrotach. Jak trzymam tyle samo manetki na biegu jałowym to za 1-2 sek. (przygaśnie tak jakby odcieło paliwo lub iskre. Próbowałem na różnych świecach, tak samo) Ale jak wpadnie na 5,5rpm to ciągnie ładnie... Na kamieniach to do 3 a czasami nawet do 4 robi... Laughing . Wstawić silnik do 25KM to motorek mmmm... Smile jeszcze 4T. Jeszcze żeby dużo przeróbek nie było to by było fajnie Very Happy nie znudził by się tak szybko Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazi94
Gość






PostWysłany: Nie 11:42, 11 Lis 2007    Temat postu: Tuning

Tak się zastanawiam czy dało by rade wsadzić silnik z dt 125 do dt 80 . Co o tym myślicie ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matred
Administrator



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niziny

PostWysłany: Nie 15:28, 11 Lis 2007    Temat postu:

Właśnie zastanawiam się czy będzie pasował... Żeby za dużo przeróbek nie robić. Smile Ale drogie są silniki od dt 125. I ciekawe jak to by wszystko grało... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pazi94




Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Nie 20:21, 11 Lis 2007    Temat postu: Tuning

moim zdaniem najlepiej by było wsadzic silnik z dt 125 bo podobno wchodzi bez problemy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pazi94




Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Nie 20:25, 11 Lis 2007    Temat postu:

no właśnie mój kolega ma silnik ze 125 i jak ja niej jeździłem to ładnie idzie i jakby nie było to ma 28 koni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM o moto YAMAHA DT 80 LC2 Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin