Autor Wiadomość
Wiesiu
PostWysłany: Wto 0:57, 25 Mar 2008    Temat postu:

Policz sobie. Nominal ma 49mm. a szlif jest co 0,25 w DT. mozna zrobic 8 szlifow.
Wiesiu
PostWysłany: Wto 0:56, 25 Mar 2008    Temat postu:

Jesli chcesz zeby Dt fajnie szla to musisz kupic cylinder 110ccm najlepiej Malossi. Potem sa sportowe membrany do ktorych dobrze by bylo miec wiekszy gaznik bo jesli da sie wiekszy gaznik a nie bedzie sportowych membran to sie bedzie zalewal(my tego nie odczujemy za bardzo) ale lepije dla silnika bo sportowe membrany sa karbonowe lzejsze i szybciej sie otwieraja. mozna wyciagnac filtr powietrza i dac rajstope(niezalecane) ale bedzie lepiej. Mozna zmienic magneto na lzejsze i zaplon zamiast 3 cewkowy to 2 cewkowy(wszysk to samo)lecz nowy daje wiecej produ i lepiej idzie.spotrowy wydech oczywiscie Giannelli. ja mam to wszysko i zamyka licznik....Smile . pozdro
bolek1231
PostWysłany: Wto 18:21, 26 Lut 2008    Temat postu:

witam, potrzebuje info. gdzie dostane nowy tłok. jeżdżę na 80lc2 ale mam cylinder używany chyba od 110. chcę kupić taki tłok do tego cylindra średnica niego to 55mm. czy to jest na na pewno 110?
matred
PostWysłany: Pon 22:09, 12 Lis 2007    Temat postu:

28 koni na pewno nie ma. W takie bajki nie wierz. Chyba że ktoś ci pokaże kwitek z hamowni ile ma kw Smile
Pazi94
PostWysłany: Nie 20:25, 11 Lis 2007    Temat postu:

no właśnie mój kolega ma silnik ze 125 i jak ja niej jeździłem to ładnie idzie i jakby nie było to ma 28 koni.
Pazi94
PostWysłany: Nie 20:21, 11 Lis 2007    Temat postu: Tuning

moim zdaniem najlepiej by było wsadzic silnik z dt 125 bo podobno wchodzi bez problemy
matred
PostWysłany: Nie 15:28, 11 Lis 2007    Temat postu:

Właśnie zastanawiam się czy będzie pasował... Żeby za dużo przeróbek nie robić. Smile Ale drogie są silniki od dt 125. I ciekawe jak to by wszystko grało... Wink
pazi94
PostWysłany: Nie 11:42, 11 Lis 2007    Temat postu: Tuning

Tak się zastanawiam czy dało by rade wsadzić silnik z dt 125 do dt 80 . Co o tym myślicie ?
matred
PostWysłany: Nie 20:35, 26 Sie 2007    Temat postu:

Można by pokombinować... Very Happy moja dt mocy ma, po remoncie jest przejechane 3,5tys km. Ale ja mam straszne problemy z gaznikiem, tzn. np. nie chodzi na wolnych obrotach. Jak trzymam tyle samo manetki na biegu jałowym to za 1-2 sek. (przygaśnie tak jakby odcieło paliwo lub iskre. Próbowałem na różnych świecach, tak samo) Ale jak wpadnie na 5,5rpm to ciągnie ładnie... Na kamieniach to do 3 a czasami nawet do 4 robi... Laughing . Wstawić silnik do 25KM to motorek mmmm... Smile jeszcze 4T. Jeszcze żeby dużo przeróbek nie było to by było fajnie Very Happy nie znudził by się tak szybko Smile
lukaprof
PostWysłany: Nie 15:13, 26 Sie 2007    Temat postu:

A gdyby tak wstawić do Yamahy silnik od czegoś mocniejszego na przykład od Yamahy YZ. LC2 jest dobrym motocyklem pod względem własności jezdnych ale mogła by mieć większą moc, a crosy to już nie to samo. Co o tym sądzicie.
matred
PostWysłany: Pon 13:47, 20 Sie 2007    Temat postu:

racer napisał:
rozkalibruj cienką igłą główną dysze w gaźniku

mózg sobie rozkalibruj... kto to widział żeby dyszę igłą powiększać.
matred
PostWysłany: Nie 19:41, 19 Sie 2007    Temat postu:

Ja mam stożkowy filtr powietrza. Powiem krótko, jest z nim dużo problemów
np. nie ma go gdzie zmieścić i zamocować. Ja go jakoś wpakowałem, ale mam problemy. Gdy go wyjmuje jak chce przeczyścić to później muszę sie mordować żeby go spowrotem włożyć. Laughing A tak ogólnie jeśli chodzi o prace silnika to daje tylko że się szybciej wkręca na obroty i inaczej silnik chodzi, tzn. fajnie "mruczy" Very Happy Czasami mam problemy z odpaleniem silnika, nie wiem czy to wina filtra.
MikiDt80
PostWysłany: Wto 21:57, 31 Lip 2007    Temat postu:

slyszalem ze mozna jeszcze zalozyc stozkoy filtr powietrza ale w niektorych moto naprzyklad moim daje to CHBA mniejsza moc ;/
MikiDt80
PostWysłany: Wto 21:50, 31 Lip 2007    Temat postu:

Nic sie nie powinno stac ale ja mialem tez yamahe dt 80 ale cylinder malossi i wilekosc tloku 57,25 i wokoncu mi sie obrcil na zamku i tlok pekl naszczescie nie porysowal cylidra ale co z tego jak nigdzie nie mozna dostac tloku do tego rodzaju bo wysztkie tloki o tym rozmiaze mialy swozen 16 a kazda 80 ma swozen 12 teraz kupilem nowy cylinder 80ccm i tlok o rozmiaze 51 i jest to niestety ostatni szlif ale chodzi bez zazutu
Oskar
PostWysłany: Pon 10:56, 16 Lip 2007    Temat postu:

a z czego mozna zrobic sportowy tlumik do dt

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group